29/10-14 - Pressemeddelelse

Alt det bilen ikke kan rumme - det klarer Amigo!

Den gennemtænkte og fuldendte løsning som rummer "næsten" alt. Vi valgte at døbe den AMIGO. Det betyder "ven" på spansk. Den vil blive din ven i hverdagen, på ferieture, på indkøb, til golfturen, når I skal i sommerhus og meget, meget mere. Den er rummelig, superlet og en helt ny, fleksibel løsning på pladsmangel i bilen.

20/10-14 - Pressemeddelelse

Nyt til danske bilejere; Betal med 3x0

Ny betalingsform til danske bilejere. NYHED; Nu får danske bilejere også fordel af 3x0. Vi danskere gør det allerede - når det gælder briller, forsikringer, bredbåndsaftaler, møbler og meget andet. Vi deler vores regning op og betaler lidt hver måned. Det er præcis, hvad danske bilejere også får mulighed for med Nellemann 3x0.

24/09-14 - Pressemeddelelse

Vellykket og bestået Ford eksamen. Kunderådgiver Anders A. Birkebæk er nu en ægte Ford-medarbejder!

Kunderådgiver Anders A. Birkebæk har netop bestået Fords egen certificerede sælgeruddannelse. Adm. direktør for Ford Danmark, Jakob Alkil overrækker det synlige bevis til Ford-sælger Anders A. Birkebæk, som nu kan kalde sig en ægte Ford-medarbejder.

15/09-14 - Pressemeddelelse

Den nye opgraderede Kia Optima

Den opgraderede KIA Optima har et styrket design, nyt infotainment-system, nyt komfort- og sikkerhedsudstyr, øget raffinement, forbedret kvalitet og en finish i den absolutte premium klasse.

02/06-14 - Pressemeddelelse

Frost og kolde biler i en varm tid!

Hos Nellemann AS sælger og servicerer kølebiler med stor faglig ekspertise og nu er det også muligt at leje en kølebil hos Nellemann AS